Tuppens!


Jäklar vad roligt vi hade igår. Så himla lite folk på Tuppens, men vi dansade heela kvällen. Förfestade gjorde vi hos min exsambo Lina och Ida var gullig som ställde upp och skjutsade oss till Bollnäs. Vi skulle vara ekonomiska tänkte vi och försöka hinna dit innan kl 22.30, då det var gratis inträde innan dess, men Nina blev dålig så vi fick stanna 4 gånger på vägen till Bollnäs, vilket resulterade i att vi blev ca en halvtimme försenade. Anlände till Tuppens vid 23.00 och bilderna nedan knäpptes vid det ögonblick så jag var som mest påverkad. Haha!








Idag har jag mått mindre bra, tur det vakades kalas i Vängsbo i eftermiddags så jag fick i mig något att käka :) Det bjöds på smörgåstårta och cheesecake, GÖTT! :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jävlar vilken otur att jag fick magsjuka precis innan vi skulle till vängsbo ;)



För det berodde ju inte på något annat... ;D

2010-02-09 @ 22:58:42
Postat av: Josse

MEN UPPDATERA!!!!! Du som sitter på facebook jämt borde väl ha tid du!

2010-03-01 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0