På begäran.. UPPDATERING!

ja, jag vet. jag är kass, sämst och urdålig på att blogga! Men vet ni vad? Det är inte så enkelt att knepa ihop flera bra inlägg i veckan, eller månaden som situationen varit i mitt fall, när man inte har någon ork! Jag har inte haft det så lätt de senaste månaderna, men nu börjar livet ta fart igen :) En kort summering om vad som hänt, så får ni era nyfikna jävlar reda på vad som har hänt i mitt liv ;) HAHA!

- Jag och Nichlas har flyttat ifrån varandra och jag är numera singel. Det känns bra och vi har gjort rätt val. Man växter liksom lätt ifrån varandra när man varit tillsammans sedan 15-års ålder. Och där fick ni svar på anledningen om varför vi gjorde slut. Men vi håller fortfarande kontakten och är bra vänner, vilket vi alltid kommer att vara :)
- Jag har fått anställning på Salong Donna, och det är det bästa jobbet jag någonsin haft! Jag trivs så himla bra och jag har underbara medarbetare! :)
- Jag har skaffat en egen lägenhet i Edsbyn, alles vid skolan. Lite mindre än den tidigare lägenheten men den är fin! Jag kan slänga ut några bilder när jag fått igång kameran igen :) Det är fortfarande väldigt tomt i lägenheten då jag inte hunnit köpa nägra möbler än, men jag får ta det lite pö om pö liksom :) Jag har än så länge en soffa, men ska köpa en större, säng, tv och lånat matbord :) Resten fylls upp eftersom ;)
- Det senaste nytt är att jag krockade i Bollnäs i lördags. Svinhalt i en nedförsbacke och jag bara gleed ut på 301:an och blev då påkörd av en bil som kom från bollnäshållet. Där rök 5000 kr i självrisk. Men tur att alla inblandade klarade sig utan några skador! :)
- Kör på inflyttningsfest den 19:e februari, så se till att komma hem alla ni utflyttade ungdommar! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0