Gymmat



Åh hej, vad den här dagen har sprungit iväg. Jag vaknade på tok för sent imorse för att hinna med mina vardagliga rutiner på morgonen och stressade iväg till bussen som gick 08.10 från Edsbyn till Bollnäs. Träffade på "Fialotta" vid busshållsplatsen, och jag tror att jag kanske lyckades flirta med henne till Tuppens på lördag. Det är nämligen nattklubb där och bästaste BJÖRN spelar, jag ÄLSKAR hans musik! Så det är där vi kommer att hänga i helgen, eller ja, iaf på lördagen :)

Imorgonkväll ska vi på take off i bollnäs och äta sniglar, jag längtar. Det nästintill dregglar i käften på mig för att det är så himla gott! :D

Och just det, jag kollade rubriken där jag fyllt i "Gymmat". Jag har nämligen köpt ett gymkort på IP! BRAVO CAROLINE! :) "träna 1 månad för 50 kr", så man läre ju passa på ;p Jag och jossan var väg i måndags och ikväll var jag, jossan och reba k iväg. Det är liksom roligare att träna om man har någon med sig.

Nu ska jag krypa ner i sängen med reba, hon gör mig sällskap inatt då hon ska upp imorgon och måla klart hennes nya lägenhet, duktig tjej. Själv ska jag upp tidigt och hopps jag tar mig upp i tid, så jag slipper stressa ihjäl mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0