Take Off!



Lika roligt som vanligt att arbeta idag! Dagens minus på jobbet idag är att det är så himla kallt på salongen. Tjejerna som jag arbetar med tycker dessvärre det motsatta, då jag sitter still vid datorn hela dagarna och de andra rör på sig under tiden de gör sna behandligar på kunderna. Men i eftermiddag satt jag själv på salongen så då passade jag på att höja värmen ;) Så jag hoppas jag slipper frysa mina fingrar till is imorgon.

Efter jobbet gick C&C ut och åt tillsammans med Ivan och jag fick följa med :) Vi stannade till på Take Off i Bollnäs och himlans vilken god mat de har! Ivan försökte få mig att beställa gratinerade sniglar med mozarellaost till, men jag avböjde och nästan hånade honom till att man inte kan äta sniglar. Därför så beställde han in ett smakprov till alla som förätt och vet ni vad, det smakade riktigt gott! Ett tips till er som är precis som mig när man är på retaurang och äter och föredrar att ta något i stil med något man ätit förr, VÅGA TESTA PÅ NYTT! :)
Jag har ätit sniglar, har ni också gjort det?



Nu väntar duschen och sedan är det godnatt!



Kommentarer
Postat av: ida s

jag har faktiskt!!! både sniglar och grodlår... :)

2009-10-14 @ 08:04:13
Postat av: Carro

Ida: Och visst smakade sniglarna bra? Dessvärre har jag aldrig fått chansen att testa på grodlår, hur smakade det? :)

2009-10-14 @ 09:08:42
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/
Postat av: Natha

Nä sniglar har jag icke ätit men har ätit kanin ;)

2009-10-15 @ 23:00:22
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0