Syskonkärlek ♥


I fredags jobbade jag som vanligt till kl 17.00. Jag tog bilen på morgonen för att kunna komma hem fortare på eftermiddagen. Lina gjorde mig sällskap :)
Under kvällen myste jag, Lina, Ida S och Ida E till Idol.

Igår hade jag och mina systar Camilla, Malin och Matilda en heldag tillsammans. Mamma och hennes man Magnus var väg på Bröllop så tjejerna var med mig. Under dagen var jag och camilla i Ovanåkers kyrka för att kolla på Skolkören där syster nr. 4 är med. Syster nr. 3 är också med där men just igår så var hon förkyld så hon stannade hemma framför soffan. Efter att tillställningen var klar, dunkade vi oss hem mot mig till Olas låt "Sky's the limit". Jag slängde mig på maten och sedan severades det Tacos! MUMS!
Kvällen spenderades åt minnen, skratt, körslaget, godis, kladdkaka, chips och massa annat! Det är syskonkärlek det! ♥ Tjejerna sov såklart över och mamma kom förbi vid ett tiden idag och hämtade dem. Jag passade i samma stund på att säda här hemma och sedan var jag till mormor och morfar en sväng. Jag har nämligen "lånat" hem missungarna i helgen för att testa dem om de kan äta riktig mat, då de föredrar kattmjölk framför allt annat. Och de är 9 veckor gamla, så det är dags för dem att börja äta riktig mat nu! Men det gick som det gick, och jag var illa tvungen att ge dem mjölk ändå. Så nu får vi se om de kommer igång med ätadet, för i vecka 12 ska de levereras till sina nya ägare!

Kvällen spenderade en sväng hemma hos mamma. Där bjöds det på nybakade havrerutor och chokladbollar! Sedan kom Nichlas hem från en helg i Uppsala med grabbarna, och han hade med sig sin "nya" dator han köpt av Christina.
Så här sitter jag nu, försöker mig på att installera om program och ändra språk. Vilket inte alls gick nå vidare, så jag formaterade om den ist, så nu är den som ny!

Imorgon är det jobbdags igen, och jag längtar! Jag tror jag har världens bästa jobb! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0