Söndag = Städ- och tvättdag



Jag har d¨å verkligen sett till att den här dagen utnyttjades till fullo, vilket jag inte trodde skulle inträffa när jag klev upp imorse. Jag har nämligen städat, tvättat, diskat, plockat och fixat hela eftermiddagen/kvällen, trots att det har varit vänner på besök och de har suttit i min soffa och smällt i sig godis/chips/dricka/glass. Men nu är det överstökat och jag har precis kommit ut ur duschen. Så nu ska jag krypa ner alles ensam i min nybäddade säng och invänta morgondagen, En riktigt rolig vecka väntar, jag ska nämligen lära mig att göra löner åt de anställda :D

GodNatt!



Kommentarer
Postat av: lina (josses syrra)

kan inte sluta titta pa dom dar kattungarna. fy va sot!! josse sa frasten att du fundera pa att farga haret rott - gor det!! coolt!

2009-10-19 @ 16:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0