Sibylla Edsbyn


Det gick lika snabbt som vanligt idag att jobba. Det känns som om man bara hinner låsa upp dörren på jobbet och sedan ska man låsa för att gå igen. Ack så roligt jobb jag har! (jag vet att jag tjatar, men jag måste få visa er att jag verkligen trivs!)

Jag sov dock över idag, eller jag kom inte för sent till jobbet men bussen gick kl. 08.10 imorse och jag vaknade 08.03! Därför tog jag bilen, som tyvärr fick kallstartas då jag inte planerat att sätta i någon motorvärmare. Nichlas skulle åka med mig till Scanidc och gick därför ut i god tid för att börja skrapa rutor. Trodde vi ja! Nejnej, det regnade så det stod härliga till och temperaturen stod på +4 grader! Så där tjänade vi in extra tid för att ta oss till arbetet.

Lina gjorde oss sällskap både til och från Bollnäs och under hemresan bestämde vi oss för att lyxa till det med mat från Sibylla :) Så då slapp vi laga mat ikväll med!


Kvällen spenderades sedan tillsammans med Jossan, Lina, Ida, Henrik och Nina hemma i Jossans nya lya. Nu har hon verkligen fått det mysigt och hemtrevlig. Synd att hon inte har någon balkong, för då måste jag gå ner två trappor när jag ska röka :P Haha! Ego som jag är :)


Imorgon ska jag och Nichlas till Bollnäs för att köpa ny utrustning till vår dusch. Det var ju ett tag sedan vi tog bort vårat badkar och bestämde oss för att använda oss utav duschen ist, så vi fick in vår tvättmaskin som vi köpte redan när vi flyttade in i Lägenheten, det vill säga för 1,5 år sedan! Så nu har vi tagit tjuren vid horna och skall ängtligen få en avskärning mellan duschen och tvättmaskinen. Jag slänger troligtvis in bilder när det blir klart! :)

Nu blir det godnatta för både mig och pojkarna eftersom jag och Nichlas ska upp i tid imorgon och utnyttja dagen till fullo! :)
Natti!



Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag måste bara få säga att jag tycker ni hade det skkitfint hemma hos er. Till och med Johan sa att han var lite avundsjuk när vi gick hem. Haha.

Är det du eller mannen som har ett öga för inredning?

2009-10-17 @ 10:53:03
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jag gissade lite på att det skulle vara till din förtjänst de var så fint :D

Jag vill ha båda men får aldrig för gubben x)

Men jag kan kolla runt absolut !

2009-10-17 @ 12:51:03
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0