Oplanerad utgång med tjejerna



Javisst blev det utgång igår. Och riktigt roligt hade vi! Vi bestämde oss vid halv 6 igårkväll att vi skulle på tranan. Så jag, Ida och Lina tog vårt pick och pack och begav oss hem till Lina för att göra oss ordning. Vi inväntade Rebecka och Nina och sedan gick vi hem till Anna, där det redan satt ett helt gäng av trevliga tjejer och killar :) Vi åkte bussen till tranan, dansade våra lurviga hejdlöst och sedan tog vi bussen hem igen :)
Lina övernattade med mig så jag skulle slippa sova själv, då nikke är bortrest över helgen.. Men nu har hon åkt hem till sitt och jag ligger själv i soffan och funderar på vad jag kan hitta på.

Återkommer under dagen/kvällen



Kommentarer
Postat av: ew

Ja nog är han söt allt:) De var roligt å träffa dej oxå igår :) Hoppas de är bra! Kram

2009-10-18 @ 16:52:22
URL: http://elinwilliam.blogg.se/
Postat av: Jenna

Hejsan. Såg din kommentar och jag vill ha hem våran Biffen nu nu nu! Haha. Skickade sms till dig men du har inte svarat. Du är väl kanske upptagen då.

Om du inte hör av dig ikväll ringer jag imorn :) Wie. Haha.

Tjingeling

2009-10-18 @ 20:22:51
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0