Nytt Golv :)



Lina och Jocke sov över här i fredags och under lördagsmorgonen åkte jag och Lina hem till Mamma och gänget i vängsbo. Där bytte jag och Magnus däck på bilen och Lina spelade "Vem där?" tillsammans med Malin och Camilla.
Efter däckbytet åke vi på Preem och pumpade upp däcken, och ni ska veta att det var premiär för mig att pumpa bildäck ;) 2,2 fick jag veta att man skulle mäte upp dem till, så duktiiig :) Lina gav mig en hjälpande hand också, då hon fyllde på spolarvätska.

Därefter hämtade vi upp Jocke och Nichlas hemma hos oss och sedan åkte vi till Bollnäs. Vi hann både med att köpa golv till vår hall, gå på Erikshjälpen och käka på max, och hälsa på Christina och Kingen innan det var jobbardax för de andra tre stackarna. Därefter tog jag med mig Kingen hem till mig och senare under kvällen kom Nina, Josse, Linnea och Malin hem till mig och vi begav oss till Bonden. Där var det så tråkigt att jag gick hem innan kl slagit 2.


Imorgon väntar jobb, och jag laddar upp för den kommade veckan tillsammans med folket hos mig med godis, chips och dricka ;)

GodKväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0