Måndag - En bra start på en bra vecka



Dagen har gått superfort! Jag vaknade imorse, och sedan var jag hemma nästan på engång känns det som :)
Kl. 16.11 kollade jag på klockan för första gången idag och blev alles paff över hur fort tiden hade gått. Jag har nämligen lärt mig bokföra idag. Åsa, kvinnan som har  varit ansvarig för bokföringen på SD och C&C tidigare, var hos mig på salongen och gick igenom dagskassa, löner, moms och skatt. Det gick bättre än jag trott att det skulle göra! Så nu blir det är nöta verifikationer så det sitter snart! :)

Förresten så fick jag en jacka idag av Ivan. Så himla snygg! Alla andra på salongerna har en varsin redan, och de fick sina innan jag började jobba på SD. Men nuså fick jag en också! Jag blir väldigt bortskämt av chefen ;)


Imorgon efter arbetstid ska vi ut med salongen och äta middag. Överraskning om vart det blir!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0