Kanske blir Rosa mamma?


Himlar vad kallt det är nu för tin! Bilen visade -4 grader nyss när jag åkte hem från mamma. Det är nämligen där jag har spenderat min kväll :) Mor bjöd mig på Oxpytt och sedan har vi suttit och pratat och hunnit med att kolla på Bonde söker fru, Grace Anatomy och Efterlyst. Däremellan hann vi även med att kika på Det Okända.
Så jag kom alles nyss hem genom dörren. Det enda som återstår av denna onsdag är en sista rök ute i det ruskigt kalla och sedan ska det borstas tänder, sminket ska tvättas av och efter det ska jag hoppa mig varm in till sängen :)

Jag måste bara visa er likheten mellan dessa misseungar och rosa sedan hon var 6 veckor gamal. Idag är hon 1,6 år och kommer troligtvis att få precis såna här sötisar i framtiden

Hittade en annons på blocket om dessa gullpluttar idag, och nu vill jag ha egna! :)

jag tycker att missarna på de först 3 bilderna påminner om Rosa så fruktansvärt mycket att det nästan gör ont :P




Kommentarer
Postat av: Jenna

Herregud, har jag för första gången i mitt liv stött på någon mer än mig som tittar på Det okända!? :)

2009-10-15 @ 10:28:41
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Jenna

Hehe, ja men va ska man göra då :P



Du glöm inte bort att jag är arbetslös och går hemma hela dagarna så skulle Biffen vilja flytta in någon dag tidigare så behöver han inte vara själv alls:P

Utan då ska jag hjälpa honom att äta? :S Haha förlåt men jag vill ha honom nu !

2009-10-15 @ 11:58:49
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej!! Tack för smset igår, men jag har inga pengar på den kvar så jag kan ju inte svara! Och jag har en dålig nyhet för jag kan inte vara med! Vi är i stockholm den helgen, så himla typiskt jag som har längtat efter en sådan kväll!! ni kommer få skitkul och jag får väl hoppas andra inspireras och bestämmer sig för en till liknande kväll!! vi får höras mer om det. Puss puss i love you

2009-10-15 @ 16:38:57
URL: http://einarssonjosefin.blogg.se/
Postat av: lina (josses syrra)

guuuud vilka sota kattungar!!! skaffar rosa barn ska jag frakta en over havet till UK :)

2009-10-15 @ 18:18:30
Postat av: Carro

Lina: Jag undrar hur i allsin dar det skulle gå till :P Haha! Jag hoppas verkligen att det blir exakt kopior av dessa sötisar när Rosa väl ska ha egna :)

2009-10-16 @ 10:43:25
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0