Fredagsfinal



Just nu sitter jag, Ida, Henke, Jocke, Nichlas och Lina hemma hos oss. Jag funderar på vad jag skulle blogga om, då jag kan tycka det är jättesvårt att blogga när jag inte har några bilder som kan visa vad som har hänt. Men så fort jag har börjat skrivit så flyter det bara på :)

I fredags så beställde jag, Lina och Jocke fläskfiléplanka på Atlantic. Det smakade bäst! ;) Sedan så bosatte vi i soffan framför Idol. Tur att Niklas åkte ut! Han var den sämsta som varit med någonsin ;)






Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Jaa vad snällt, det vore ju jättekul! Jag har faktiskt inte riktigt bestämt mig än om jag ska ut eller inte, men ska jag det hänger jag gärna på er! Som sagt får vi höras mer om det :) Kraam

2009-10-26 @ 23:23:33
URL: http://evelinaladanges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0