Veckans Produkt - Pure Drops Shampoo & Balsam



Pure Drops är ett samlingsnamn av Salong Donnas egna produkter som doftar underbart!
Jag har under en längre tid använt mig utav både shampoo och balsam i den serien och är supernöjd med köpet!
Produkterna är framställd för nolmalt hår och är utformad för att användas dagligen

Dessa kostar 169 kr/st, men under november/december månad har vi ett aktuellt erbjudande på Salong Donna om man köper två produkter från Pure Drops så får man köpa Pure Drops Shape up Spray för 69 kr (ord.pris 169 kr)

Finns att köpa på Salong Donna, Cut & Colour och MAN i Bollnäs. (inom snar framtid kommer man även kunna köpa hela Pure Drops serien över internet via webbsidan: www.puredrops.se)

OBS! Det aktuella erbjudandet gäller endast på Salong Donna





Kommentarer
Postat av: Therese Lukic

Aha! Hej Caroline! Det är jättebra med mig och stormtrivs i Stockholm. Hur mår du? Har du några roliga helgplaner? Ha det gott så länge! PS: Du kan även besöka min blogg på Hela Hälsningland:) Stor kram, Therese

2009-11-06 @ 18:19:48
URL: http://lifebylukic.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad bra. Vi behöver lite mer röster på pojk, då vi hoppas på det :P

2009-11-08 @ 22:44:17
URL: http://thogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0