ScrapBooking


En hemlighet som jag kan avlsöja är att jag och josse har arbetat jättehårt med Frida och Teodors festprogram till bröllopet. Det är ju dags nu snart, på lördag åker vi ner till Uppsala för att vittna Fridas och hennes blivande mans Vigsel :) Jag är verkligen jättetaggad och jag kan avslöja att jag kommer att gråta under vigseln, jag gjorde det på möhippan också när vi fick se frida i bröllopsklänningen :) Åh, så vacker tjejen kommer att vara!
Josse har även hunnit knepa ihop en låt som vi kommer att sjunga på bröllopet, men jag vet inte säkert om jag vågar lägga upp den här ännu, utifall Frida är in och kikar!
Lägger upp några bilder från vår scrapbooking som vi hållit på med den senaste veckan till festprogramet, men jag ska försöka att inte lägga ut allt för avslöjande bilder. Dom bilderna kommer efter bröllopet :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0