Uppdatering!


ojojoj, nu var det några dagar sedan jag skrev. Anledningen är enkel, det har inte funnits någon tid lver för bloggande. Men här kommer en uppdatering!

I Fredgas var jag och klippte och färgade håret efter jobbet. Självklart var det min kära vän Lina som fixade till mig :) Hon är så duktigt och jag har aldrig gått från henna utan att vara nöjd! Hon jobbar på Cut & Colour i Bollnäs och heter Lina Lennartsson! Bästa vän och bästa frisör :) Så är du inte nöjd efter ett besök hos frisören råder jag er till att testa henne!
Färgen blev den här gången en rödviolett effekt, men just nu när den är nyfärgad drar den mer åt den lila hållet. Om något tvätt är den säkert jätteröd! :)

Lördagen, alltså gårdagen, fixade Lina ihop en förfest hemma hos henne och jag, josse, christina, nina, jossan och ida hade det väldigt trevligt! Det blev en hel del spel, med andra ord och Wii, alkohol och prat! :) Vi begav oss till bollnäs för att gå på Hela Huset Gungar, MEN de släppte inte in fler personer när vi kom dit. Efter många om och men vart vi så illa tvungen att gå på Tranan och där shakade vi stjärt som aldrig förr! Haha! En roiktigt rolig kväll blev det tillslut och bilresan hem med all sång var wonderbar! :)


































Kommentarer
Postat av: Josse

Hahahahahaha, du kan väl ta bort den mindre trevliga bilden på mig nånstans där i mitten!!

2009-03-01 @ 13:26:27
Postat av: Carro

Josse:

Haha! Aldrig :)

2009-03-01 @ 19:50:26
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/
Postat av: Natha

Jätte fin i håret, verkligen :)

2009-03-02 @ 19:58:13
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Madde

vad snygg du var i håret! :)

2009-03-03 @ 10:36:35
Postat av: Carro

Madde:

Tack å Tack! :)

2009-03-03 @ 13:21:38
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0