Ni känner mig! ♥


1. Jag har åkt ambulans 2 gånger i mitt liv
2. De första tre åren jag och Nichlas var tillsammans gjorde vi slut fem gånger
3. Jag har tre piercingar
4. Under mina två år som körkortsinnehavare har jag hunnit med att förstöra en kamrem, backat på en annan bil som stod parkerad, kört sönder ett avgassystem, backat in i en snödriva då jag trodde att vägen gick åt ett annat håll, kraschat en bil i ett farthinder, punkterat ett däck
5. Jag blonderar mitt hår ← RÄTT SVAR!
6. Jag sover fortfarande med gosedjur

Jag har aldrig i hela mitt liv blonderat håret. Så det ni ser av mig är bara orginal :)

Alla hade rätt!

Kommentarer
Postat av: chriss

Jag visste faktiskt också de! :)

2009-03-05 @ 01:05:47
URL: http://christinasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0