God morgon Lördag!


Uppe med tuppen idag pga. att kattfan krossade sönder en ljuslykta för mig. Så upp halv 9 och börja dammsuga. En bra start på en underbar lördag? Jag som trodde jag skulle få sova ut!

Det positiva med att gå upp tidigt är Nyhetsmorgon! Allt man har missat under veckan repeteras här så nu är jag med i matchen igen! :)
Skitroligt att Michael Jackson ska ha 10 konserter i London i sommar. Jag är supersugen på att åka dit! Jossen hänger SÄKERT med! Så nu är det bara att se till att få tag i biljetter :) Vet inte när de släpps bara.


Nu ska jag försöka få ihop en fin frukost och avnjuta en cigarett på balkongen i morgonrock tillsammans med en varm kopp kaffe! :)


Kommentarer
Postat av: Josse

MEN JAAAAAA! JAG HÄNGER MED!!!! Alltså på riktigt, vi gör det. Vi sitter där och beställer DIREKT när biljetterna släpps!!!! HAHAHAHA va kul vad glad jag blev!!

2009-03-07 @ 15:19:23
Postat av: Josefin

Det där med cigaretten och kaffet lät inte mysigt bara så du vet!!

2009-03-12 @ 11:45:26
Postat av: Carro

Josefin:

Det är ju det bästa av allt! :P

2009-03-12 @ 13:09:57
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-12 @ 13:13:16
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0