God Morgon Fredag!


Inget bloggande igår. Anldeningen är att jag hade fullt upp med att storstäda lägenheten efter jobbet och när jag väl skulle in och uppdatera så gick det inte att logga in!
Jag torkade luckorna i köket, rengjorde ugnen, spisen, kylen, frysen och fläkten. Sedan torkade jag alla hyllplan i lägenhaten. Dammsög, rengjorde toalett och handfat. Många timmar gick åt för en sådan storstädning. Det är ju inte någon ynka liten två vi bor i utan här är det fem rum och kök som ska städas, och det tar tid kan jag lova! :) Sedan var det dags för matlagning. Där orkade jag inte lägga ner så mycket energi så jag stekte bacon och kokade pasta. Blandade sedan i creme fraiche och rörde om allt i en bunke. Gick på ca tio min och så är det bara att sleva i sig :) HAHA!

Idag vid tretiden får jag helg! Kvällen kommer att spenderas hemma. Lungt och skönt famför Let's Dance Finalen. Lite roliga att se BlondinBella igen :)
Morgondagen kommer innebära shopping i Gävle tillsammans med Systeryster och hennes vän. Camilla ska ju pierca tungan och såklart ska jag följa med! Hon fick det utav mig och nichlas i julklapp, så det är jag som pröjsar för kalaset.

Nu är det jobb som gäller. Faktureing och planering. Ha en bra dag allesammans!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

sakna carro daag!

2009-03-27 @ 16:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0