Bakis två dagar i rad!


Imorse var det segt att kliva upp ur sängen kan jag lova! Jag och nichlas somnade på soffan igår kväll så imorse vaknade jag även där. Trött och helt slut i kroppen tvingade jag mig själv upp. Tanken kom att jag kanske skulle sjukanmäla mig och vara hemma idag. Men vad fan, jag får väl stå för mina misstag och kämpa mig igenom dagen. Som jag tänkte gjorde jag.
Började morgonnen med en ipren och kaffe, och så har det fortsatt hela dagen. Ipren-kaffe-ipren-kaffe!

Ikväll ska jag väg och köpa bussbiljett till Uppsala på lördag. Det blev ju nämligen SM-Final i Bandy i år igen för Edsbyn. Vilka de möter i Finalen avgörs ikväll. Västerås VS. Sandviken!

Lillesyster Matilda blir hela 9 år idag och ska därför firas! Så efter jag köpt bussbiljett drar jag till vängsboligan och fikar och delar ut present!:)

Ha en trevlig dag allesammans!!



Kommentarer
Postat av: Natha

Bara så att du vet så är det i morgon (tisdag) som vi får se vilka byn får möta ;)

2009-03-16 @ 19:09:28
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0