Arbetslös, NOT!


Jag fick förlängning idag. Till och med 15 april! :) En hel månad, det vill säga att min provanställning går ut då, och får jag vara kvar efter den 15:e så övergår min anställning till tillsavidareanställning. Det innebär att om de behöver säga upp någon efter det är det inte säkert att det är jag som får gå först utan då kanske någon annan blir drabbad ist. Synd det med, men idagsläget bör och får man vara egoistisk då det är så snålt med jobb.

Så min dag är bra och blir bara bättre. Hoppas byn vinner ikväll nu! :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Ok =) dock var jag så fiffig att jag frågade på systemet haha, hoppas det blir bra =) utgång i helgen?

2009-03-11 @ 22:32:29
URL: http://suckanelf.blogg.se/
Postat av: Malin

ok, kung! jajemen, ska på 18-års fest först sen Tranan för mig med, då syns vi! =)

2009-03-12 @ 13:28:32
URL: http://suckanelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0