2 dagar kvar


Idag blev det arbete igen. Skönt! Jag och Elisabeth gick ut på lunchen och käkade kebab på Atlantic. Skitgott! :)

Imorgon har jag tagit kompledigt i 2 timmar för att unna mig en skönhetsbehandlig i naglar. Sist missade jag tiden, så nu är det två månader sedan jag var i väg. Bilder kommer i morgon på resultatet!

På lördag är det dags! Edsbysupportrar möter upp VSK i uppsala för den sista och mest spännande bandymatchen i år, SM-Finalen! Ska ladda upp med lite alkohol inför lördagen och fixa supporterkläder. Min matchtröja har ju försvunnit, någon som sett den?!




Kommentarer
Postat av: Josse

Nej den har jag inte sett! Men du, vad heter Jossan på bilddagboken?

2009-03-19 @ 18:31:49
Postat av: Carro

Josse:

Hillstrom heter hon!

2009-03-19 @ 20:30:58
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0