Nationaldagen 6 juni 2009


Var meningen att det skulle grillas i Lördags men planerna sprack då vädert inte tillät detta. Klok som jag är lagade vi istället Kycklingfilé med sås i ugn tillsammans med pressad potatis. Det bev verkligen en hit, då maten tog slut! :)
Vi hade vår lilla förfest hemma hos mig innan vi gick på bonden (innan de hade öppnat) och sedan vidare till Linnea Elofsson där det bjöds på fest.
Lina, min goda vän "spykråkan" mådde , lika sant som sagt, pissdåligt. Så jag följde med henne hem till mig och lade mig och sov när de andra fortsatte festen till Röda Bonden. En trevlig kväll ändå, trots att den slutade tidigare än väntat, men lika bra det för jag gick i vilket fall upp kl 05.45 på söndags morgonen för att jobba övertid på Pl-Glas.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0