Naglar & Vaxning!


Idag slutade jag ungefär en timme tidigare. Gick direkt efter jobbet till Salong Miracle där Carola väntade på mig. Hon började med att vaxa bort min "mustache" och därefter fick jag nya naglar igen :) Den här gången blev det dock inga tippar och ngelförlägning, då jag under en längre tid bitit bort naglarna så att mina naturliga naglar har fått sämt kvalité. Så han fickade och donade med färggelé och byggde upp mina egna naglar, så de på lång sikt ska repareras och blir lång och fina igen! Två av naglarna var i så dålig kvalite så där byggde hon med vanlig gelé och dekorerade dem sommarfint ist. Känner mig lite hipp nu så här bara några tillar efter, men jag vänjer mig och självklart ska jag vara rädd om naglarna så de håller!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0