Herbalife



Idag började jag med en diet från Herbalife. Det innebär att en distributör, i mitt fall Melinda, skräddarsyr en personlig viktnedgång/viktuppgångs program. Mitt mål är att jag ska ha nått min idealvikt innan december månad.
Dieten innebär, i mitt fall, att jag byter ut två måltider/dag mot två shakes, örtvitminer och mellanmål. De första 30 dagarna skriver jag ner anteckningar i en bok som medföljde och ser därefter om jag är nöjd med produkterna eller inte. Jag lägger ner min själ i det här, så nu kör jag hårt! GO ME!

Info:

Herbalife grundades 1980 då entreprenören Mark Hughes lanserade Herbalife Formula 1 shake, företagets första produkt som ännu idag är kärnan i alla Herbalife program. Varje dag äts över en miljon Herbalife Formula 1-shakes världen över.

Herbalife formula 1 har hjälpt miljontals människor att nå sina personliga wellnessmål. Människor världen över berättar att de har lyckats gå ner i vikt eller fått ett sundare näringsintag genom att följa Herbalifes recept på framgång och använda Herbalife Formula 1 shake.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0