Oj då!


Det är första dagen sedan göteborgsresan jag varit in på bloggen och kollat. Ser att alla andra bloggerskor är aktiva i sitt skrivande förutom jag! Fy skäms Caroline!

Jag kan snabbt nämna att jag har en väldigt bra anledning till det superdåliga uppdataeringen: Sol, bad, semester, fest = SOMMAR! Och dagarna uttnyttjas till fullo. Då jag inte söker jobb så umgås jag med vänner, badar, solar, shoppar, kollar på film, knäpper massvis med kort och myser lite extra med nichlas :)

Imorgon kan jag LOVA att det kommer fleeera dagars uppdatering :) Men först så ska jag till Söderhamn på arbetsintervju, återkommer även med det hur det går! :)

God Natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0