Unika besökare


Den här veckan har antalet besökare i min blogg ökat. Kankse inte med så jättemånga men 5 st läsare per dag tror jag att det är, vilket jag blir väldigt glad över. Jag har mina bloggar som jag dagligen är inne på och kollar, se under arkiv vilka det är. Sedan så händer det att man klickar sig runt lite här och var och kollar in bloggar som man inte alls vet vem personen är som skriver. Jag skulle vara väldigt tacksam av att veta vilka ni är som läser min blogg och om ni har några önskemål om vad ni vill läsa här i bloggen. Just nu är det ju det vardaliga jag mest skriver om och jag försöker skriva minst två gånger om dagen. Alla dagar har jag inte tid så då kan det bli färre inlägg och vissa dagar bombar jag in inlägg. Skriv en kommentar om vad ni tycker och om ni har några särklida önskemål!

Väldigt dålig kvalite på bilden som är tagen med min förra mobil.





Kommentarer
Postat av: Jag

Jag läser :)

2009-01-23 @ 00:03:42
Postat av: Mor

Det är ju bara lilla jag som är in o tittar på din blogg ibland (inte varje dag).

Slälvklart att jag håller tummarna för dig.

2009-01-23 @ 13:14:21
Postat av: Carro

Jag:

Så kul, skulle vara ännu roligare om du skrev vem du är :)

2009-01-23 @ 14:22:53
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

Mor:

Ja det visste jag. Fortsätt så mamma! :)

2009-01-23 @ 14:23:18
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0