Två dagar till, sen far vi


Söndag eftermiddag och jag och nichlas vaknade inte förrän halv två idag. Trött och inget att stresa til låg vi kvar en havtimme och pratade om vad vi kommer att göra när vi är framme i köpenhamn. Det är ju bara två dagar kvar nu så går tåget mot KÖPENHAMN!
I samband med att jag skjutsade nikke till jobbet igår så passade jag även på att hämta ut våra tågbiljetter. Det ska bli så fruktansvärt skönt att komma iväg! 06.18 går tåget från bollnäs på tisdagmorgon och vi kommer inte hem förrän på söndag. Men oroa er inte, bloggen kommer att uppdateras även i danmark då jag tar med mig datorn dit! :)




Kommentarer
Postat av: Kiki

caroline, jag är avundsjuk! jag vill också åka till köpenhamn! vi skulle ju åka skriller igår! det glömde vi! så nu kommer vi aldrig att träffas igen!

2009-01-05 @ 19:54:43
URL: http://kikii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0