Trött


Det tar på krafterna att kliva upp kl 05.00 4 dagar i rad, och imorn ska jag kliva upp minst lika tidigt för att hjälpa dem i produktion mellan 05.42-08.00. Sedan blir det arbete uppe på kontoret :)
Redan om 2 veckor kommer den nya/gammla VD:n att börja hoss oss och då kommer även jag få veta om jag får fortsätta eller inte. Jag hoppas det, för vad i allsindar ska jag annars t vägen, vad ska jag då sysselsätta mig med. För jobb i Edsbyn kommer det ju knappast att finnas! Håll tummarna för mig och min framtid är ni snälla :)
Jag har mellan 17.30-21.30 sovit "middag", så nu ska det bli spännande att se om jag övehuvudtaget kommer att få någon sömn under natten. Pigg och alert är vad jag är nu och nichlas har varit duktig att tvättat medans jag sovot. Så nu ska jag ta reda på pojkens göra och vika in kläder och handukar.
Imorgon är det fredag vilket innebär helg. Lönigen sätts även in på kontot, skönt! Fredag och lördag kommer att spenderas hemma och städa ur vårt gäsrum så vi kan börja renovera där någon gång. Jag har tänkt mig helvitt, det kanske jag har nämt tidigare. Men som sagt, helvitt tak, vägg och golv men en fondvägg av bob marleys ansikte, se nedan.


Det kommer bli så snyggt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0