Trött, trött, trött


Jag slank in på granngården direkt efter jobbet och handlade kattprylar. Sele, koppel, kamm, kattsand, kolfilter för ett totalt värde av 531 kr. Det är dyrt att ha katt ska ni veta! Men jag orkade inte bära hem kattsanden så den la jag in i mors bil så kom hon hit med den efter att hon slutat jobbet. Den väger totalt 11,6 kg.
Jag somnade vid halv 4 och vaknade nyss av att camilla rinde mig, och då var klockan halv 8! Men jag har ju nu i två veckors tid klivit upp kl. 05.00 och jobbat 8 timmar på det, så jag tycker själv att jag har all rätt till att vara trött.

Imorgon ska vi fira rebecka kjaernet då hon fyller 20 år på söndag. Efter bandyn ska vi dit och innan dess kommer camilla hit och umgås med mig.
På lördag ska jag till bollnäs och fira sarah som fyller 20 år! Då blr det premiär på sport in och körslaget :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0