Trött som ett par gammla pensionerade hästar


När vi återvänt till hotelet i eftermiddag kollade vi på tv. Sist jag kollade på klockan var hon halv tre. Sedan vaknade jag och då var klockan halv nio! Båda är helt slut och vi har ingen aning om varför!? HAHA! Upp som ett skott flög vi och stressade ner till restaurangen och beställde middag. Blev Oxfilé med strips och pepparsås för båda två, skitgott!



Ännu en lugn och skön kväll på hotellrummet, men imorn ska vi ta oss i kragarna och åka till ett hotell uppbyggt på is. Det ska vara en sorts kopia av ishotellet som finns i jukkasjärvi, men här kan man åka skridskor inne. kostar 150 danska kr/pers för 45 min och då ingår en cocktail. Men vi gruvar oss, för det är -50 C där, men vi kommer att förses med kläder så vi inte ska frysa. Men det kan vara lite svårt att få ta i biljett, så vi får se om vi har turen med oss imorgon! :)




Kommentarer
Postat av: Josse

Tjusiga grejer du köpt! Och är lammfilé verkligen gott? Lamm alltså... Vad mysigt ni verkar ha det och köpenhamn ser riktigt fint ut! Förresten så tycker jag om den här hedden bättre, men låt första bokstaven bara vara stor!:) Ta hand om er å hälsa nichlas! Imorrn är lets dance!!!

2009-01-08 @ 23:06:15
Postat av: Josse

Vad mysigt ni verkar ha det!:) Och köpenhamn ser jättefint ut! Men var lamm verkligen gott?? Ta hand om er så länge så ses vi snart! Imorrn är det lets dance!!!! PUSS!

2009-01-08 @ 23:10:01
Postat av: Carro

Josse:

Haha, samma kommentar fyra gånger ;) Ja vi har det lungt och skönt här, precis som semester ska vara! Förstår inte riktigt det där med första bokstaven, men det kan du förklara bättre när jag kommer hem! Nikke hälsar tillbaka till er alla! PUSS

2009-01-09 @ 00:02:15
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0