Syr Gardiner


Nu har Carin, Thommy och Madde tagit sitt pick och pack och begett sig hem mot garvarvägen igen. Vi fick iväg massvis med möbler och skit idag, men vi är ännu inte klar. Så imorgon kommer vi att plocka resterande möbler.
Jag passade på att bju sväres på lunch - korvgryta, men jag glömde potatisen, haha! Det var asgott ändå :)

Ikväll kommer det flickor hit för att kolla på körslaget. Jag har ju inte träffat nina och josse sen jag var i köpenhamn, ca 2 veckor sen! Så det ska bli skoj att få leka av sig lite med dem! :)

Just nu tog jag mig en paus för att skriva lite blogg. Jag håller nämligen på att sy upp gardiner. Jag har sytt klart dem i vardagsrummet och håller på med de som ska vara i sovrummet :) Sedan har jag kontors-, köks- & matrummsgardinerna kvar. Får se om jag orkar lägga upp alla ikväll redan, annars så har jag ju morgondagen på mig också :)

Nu ska jag ta mig en eftermiddagscigg och sedan forstätta mitt arbete!
Hoppas ni får en trevlig lördagskväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0