Strömavbrott


Imorse när jag vaknade hann jag äta frukost, klä på mig och sedan när jag precis skulle till att knäppa av tv:n så slog all ström av! Vi fick ett meddelande från elektra igår eftermiddag om att det skulle uppstå två avbrott under dagen, men nu var det ju ändå morgon och jag skulle göra mig ordning inför den kommade arbetsdagen! Så jag fick sätta mig i soffan och invänta tills strömen kom tillbaka. Ca en halvtimme tog det, och då kunde jag ängtligen börja göra mig i ordning. Platta håret, sminka mig och borsta tänderna. Halv nio var jag på jobbet, så ännu en dag försenad, vilket resulterar i övertid idag också.



Kommentarer
Postat av: kiki

sorry, jg har redan bestämt vad jag ska köpa till sarah! :) men du får prata med sandra..

2009-01-15 @ 15:47:06
URL: http://kikii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0