Städdag


Jobbade mellan 08.00 - 14.30 idag så det blev bara en kortisdag :)
Väl hemma höll nichlas på att städa bort julen, så skönt! Jag hängde på och nu är allt julstök borta. Puttsade fönsterna invändigt också då jag haft "snö" på dom i juletider. Kommer bli riktigt skönt att komma hem på söndag igen då det är prydligt och snyggt hemma :)
Efter allt stök och bök fixade nichlas middag - Korvstroganoff med ris :) Tur jag har som har en kock till sambo! Men det skulle ju inte skada med mat gjord av nichlas lite oftare, för det är ju oftast jag som står för maten. Diskussionen kommer upp nästan varenda vecka om jag jag alltid får laga middag, trots att nichlas är ledig vissa dagar. Hans åsikt tillbaka är alltid densamma: Kom hem och börja tillverka fönster på fritiden du också. Puckot!
Efter maten fick vi besök av erik, carin & thommy. Fikade lite och snackade strunt bara.
Lina kommer nog troligen förbi lite senare och troligvis josse och nina med :)

Imorgon åker vi till copenhagen. Uppdaterar mer då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0