Solning


Slutade halv 2 idag med. Jag stack direkt efter jobbet och hämtade ut mina kläder från H&M på posten. BH och trosorna är så snygg och skön! Jag ska ta och beställa fler sånna! :) Tyvärr så var träningskläderna på tok för stora så jag får skicka tillbaka dem och beställa om dem på nytt, i mindre storklek. Tur att de var för stor iaf, ist för att de skule varit för små!
Vid 3 drog jag iväg till badhuset och solade i en halvtimme. Jag sommnade till akon i lurarna, han är bäst! Sedan vakande jag när solariumet stängdes av och jag trodde det blev strömavbrott. Jag som sov så skönt innan! :)

Nu ikväll ska jag, madde och carin beställa möbler från ikea, så snart har vi ett nytt vardagsrumsbord! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0