Skridskordag


Godmorgan allesammans! Idag vaknade jag och nichlas 10.15 och frukosten stänger 10.30, så vi fick skynda oss upp för att hinna med den. Nu har vi precis kommit upp på rummet igen och ska hoppa in i duschen för att göra oss ordning för en skridskordag. Det återstår att se om vi hittar dit vi vill eller om vi får tag i biljetter.

Något jag har glömt att nämna om köpenhamn att att det är jättemånga som cyklar här. Det finns särskilda cykelväger och trafikljus för dem. Jag kan försöka komma ihåg att knäppa lite kort så får ni se hur det ser ut!

I samband med frukosten så bjuder det på smaskigheter också, en sån här fick jag med mig upp nyss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0