Skoterkörkort


Jag har helt totalt glömt bort att skriva om att jag och syster ska ta skoterkörkort nu i januari. Kursen startade redan i söndags och har fem stycken utbildningsdagar. Eftersom jag var i köpenhamn då, så missade jag den första kursen, men man fick under dessa gånger missa en dag som tur är! :) Imorgon är det den andra kursdagen, kl18.00 i slalombacken håller vi till.
Redan den 25:e januari har vi uppkörning och uppskrivning så jag ska försöka hinna läsa ut utbildningsboken ikväll. Det är bara 52 sidor lång. Och med en kopp te i handen, en mysig filt och film skapar jag stämmning och motivation!




Kommentarer
Postat av: Camilla

jag orkar inte läsa den nu tills på onsdag e, haha.

2009-01-13 @ 18:00:04
URL: http://camillavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0