Sista kvällen i Köpenhamn


Resan börjar lida mot sitt slut. Imorgon kl 12.19 avgår vårt tåg mot edsbyn. Vi har ett byte i sthlm och sedan bär det av hemmåt. Det ska bli riktigt skönt att komma hem faktiskt. Men det har varit riktigt skönt att vara hemifrån också. Nu känner vi oss båda utvilade och redo för en ny arbetsvecka! :)

Efter den här veckan kan jag med gott samvekte säga att jag åtefunnit min livsglädje. Tidigare kände jag mig deppig, stressad och kroppen var trött. Men nu är det helt tvärtom, jag är glad, pigg och kroppen hänger med! Och när man ser alla köpenhamnare motionera här bli man själv motiverad till att börja motionera. Så jag har lagt upp ett eget träningsschema anpassad efter mig själv och hur jag ska bygga upp min kondition nu under året :) Jag börjar på måndag redan med 24 min promenad. Ni kommer kunna följa mig och min träning här på bloggen, under kategorin Träning och Hälsa.
Nedan kan ni se den kommade veckan planering:





Kommentarer
Postat av: Anonym

ta inte i för hårt från början bara då tröttnar du.

ta med "gubben nichlas" också han behöver lite träning för att inte dega ihop helt.

2009-01-10 @ 17:03:38
Postat av: carin

kom ihåg att packa alla saker med er hem i morgon.

vi kan hämta i bollnäs så ni kan väl höra av er om det är förseningar..... igen :)



Kram Carin

2009-01-10 @ 17:05:04
Postat av: Carro

Carin:

Ja då, vi har redan packat ihop det mesta nu, packar resterande smågrejor imorgon :)

2009-01-10 @ 17:30:14
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0