Ring Klocka, RING!


SATAN, HELVETSES JÄDRA SKIT!
Igår kväll när jag la mig i sängen för att sova tänkte jag "åh, ängtligen lägger jag mig innan klockan 12 för en gångs skull, därför bör jag vara pigg upp till jobbet imorgon"  Säkert, men sagt! Imorse vaknade jag 08.04, och jag börjar jobba 08.00! Så jag tog min förbaskade telefon och ringde chefen och sa att jag försovit mig. Helt värdelös känner jag mig, att man ens kan vakna så fucking jävla sent, och på en fredag dessutom!
Bra start på en kommande bra helg(?!)



Kommentarer
Postat av: Josse

Men nu carro får du väl skärpa dig!:)

2009-01-17 @ 13:10:24
Postat av: Carro

Josse:

ja, jag veeet! :(

2009-01-17 @ 14:02:48
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0