Rebecka goes Sundsvall


Då har Rebecka lämnat Edsbyn och Stockholm för att bosätta sig i Sundvall de kommande tre åren! Hon ska plugga till sjuksköterska och hon flyttade igår. Skulle jag flytta någon annanstans i Sverige skulle det självklart bli till Sundsvall! Jag älskar Sundvall, av det jag sett hittills iaf. En precis lagom stor stad med alla bra affärer och uteställen! Och sommaren där är det bästa! Så nu om någon vecka ska jag dit och hälsa på min vän och jag längtar sååå! Lycka till Reba P :)




Kommentarer
Postat av: Reba K

Det är väl jag som är Reba! Jag hatar det smeknamnet men det är ändå mitt ;)

2009-01-21 @ 22:33:57
Postat av: Anonym

Reba K: Javisst är det du som är orginalreba, men vi kallar Reba P för Reba P för det låter så fult och hon blir så sur :) HAHA

2009-01-21 @ 22:58:17
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0