Pojkar är dom alltid


Skönt med helg!
Jag inledde min helg med att det var fullpackat med pojkar hemma hos oss och spelade NHL-turneringar. Jag fick faktiskt vara med på en del matcher, men pojkarna tycker nog inte att jag håller måttet för deras nivå. De tror säker att de själva är mycket bättre än vad dom egentligen är! HAHA!!
Kvällen fortsatte med alkohol, tackos och musik. Jossan och Lina kikade också in. Vid halv 12 drog alla iväg på bonden, men jag, Lina och FYLLEerik blev kvar och kollade på film. Vid läggdags gick lina hem och jag gick och la mig, medans erik satt kvar i vardagsrummet och lirade "Everybodys Golf". Jag slocknade som en stock men tyvärr vaknade jag när FYLLEnichlas och FYLLEmicke kom in genom dörren! Jag slängde ner nikke i sängen och alla slocknade på stört. SKÖNT! :) Idag mår grabbarna dessvärre inte lika bra som jag, eftersom jag höll mig nykter.
Denna eftermiddag och kväll kommer säkerligen spenderas med samma personer på lika sätt. Hoppas ni också har haft en bra kväll och kommer att ha! Om inte, kika gärna in hos oss, för ikväll drar jag med pojkarna til tranan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0