Internetbeställning från Ikea


Nu är jag hemma igen. Vi har ikväll lärt oss hur man kör upp en skoter på släpvagn, banda skotern, startar, kollar olja mm. Den mest intressanta kursen hittills och på söndag har vi både uppskrivning och uppkörning!

På fredag är det lön och jag fick en redigt bra lön den här månaden, vilken jag inte alls hade räknt med. Så nu ska jag till och klicka hem ett nytt soffbord till vardagsrummet.
Det kostar 379 kr + 95 kr i frakt. Billigare att beställa på internet än att behöva åka till valbo på ikea då man även kanske måste ha med sig släpvagn.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan! Jo, jag har tyvärr flyttat hem, haha. Men jag skulle vilja studera i Spanien till höst, så jag hoppas på att få jobb snart! Ja, de va synd att vi inte kunde träffas i jul ;/ Men du får väl komma och hälsa på nå tag :) Hur är de med dig då? Allt bra? Jobbar du eller är du också arbetslös som jag? haha! kramar

2009-01-22 @ 02:54:42
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin och tipsa gärna andra om min fotblogg.

2009-01-22 @ 03:01:18
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0