Grejor till onödig nytta!


Då har min helg precis börjat. Jag stack från jobbet lite tidigare idag för jag skulle posta brev och besälla kläder på Tools inför kommande arbetsvecka. Jag ska även då vara i produktion och i slutet av veckan uppe på kontoret för att fakturera.

Nu i eftermiddag, då carin och nichlas har kommit hem, ska vi börja med att plocka ur vårt gästrum. Det är FULLT med grejor där inne så det kommer att ta en himlans lång tid innan allt är väck. Kolla bild nedan så ser ni hur det ser ut!



Man får inte ens upp dörren helt!

Senare ikväll är det ju let's dance, och jag är en trogen tv-tittare! Hejja Laila & Tobias! :)





Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, vi får hoppas att du blir kvar på jobbet då :) Ja, jag borde ju komma och se hur ni bor, har ju ingen aning om hur lägenheten ser ut i verkligeheten, haha.. Men ha de bra Carro! p.s ska hälsa från familjen ;)

2009-01-23 @ 22:03:59
URL: http://tornbluefoamcouch.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0