Fin vardag (?)


Sedan jag kom hem, kl 17.00, har jag kollat på tv, ätit stuvade makaroner och korv med rivna morötter, städat hela lägenheten, tagit reda på tvätten sen igår, gjort rent åt missarna och rökt. Fin vardag.
Imorgon är det onsadg och som sagt så är det min första skoterkurs. Jag som skulle läsa ut boken tills imorgon hade jag tänkt men jag är ännu bara på sidan 5 av 52 (!) Får försöka ta en snabbkoll i den innan jag lägger mig.

jag känner ett stort behov av något nytt nu. En ny hall skulle sitta fint, för våran ser förjävlig ut! Så nu har jag suttit i över en timme och kollat in grejor jag ska ha på ikea, för vi skulle dit nästa helg kanske :)























Kommentarer
Postat av: kiki

Men nyårslöftet då carro! FY!

2009-01-14 @ 09:04:46
URL: http://kikii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0