Dagen som varit


Efter en långsam arbetsdag kom jossan och hämtade upp mig här hemma för att bege oss till badhuset och sola en halvtimme. Ännu en gång somnade jag och vaknade upp när solariumet slocknade. Vi begav oss sedan hem till mig och lagade stuvade makaroner och stekt korv. Jag brände makaronerna i mjölken så det smakade röv! Men vi käkade hårdmackor till så vi blev tillsist mätta :) Josan stack sedan hem en sväng och duschade och under tiden passade jag på att sova en sväng. Sedan kom hon tillbaka och josse klampade in hon med.

Jag har fatiskt tagit mig an att färga ögonfransar och ögonbryn ikväll, så skönt! Nu är flickorna på väg hem till sig och jag ska hoppa in i duschen.




Kommentarer
Postat av: Camilla

vad ska du göra imorgon, fredag? jag vill vara med dig, var ju längesen ;)

2009-01-29 @ 17:34:34
URL: http://camillavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0