Arbetsdag 2


Det gick då inte lättare att jobba i produktion idag, men jag känner att jag börjar förstå vad dom sysslar med nu! Idag har jag gjort ramar till glas. Det var ett högt tempo och jag har stått upp hela dagen! Så nu skriker mina fötter om en massage. Synda att nichlas precis sprang iväg till jobbet, annars så hade vi ju kunnat hafte en mysig massagekväll tillsammans :)

Sedan jag kom hem vid två har jag torkat bort katthår från soffan, för shit vad Rosa har börjat lösa hår nu, måste ju ha något med könsmognaden att göra. Och appropå könsmognad så har jag bokat tid hos vetrinären för att kastrera Molger. Rosa däremot får vänta någon månad innan hon får kastreras. Sen så ska hon få vaccin mot kattpest och därefter ska jag änmäla henne till Hälsingekattensförening och börja ställa ut henne, kul va? :)





Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det för katt? =)

2009-01-20 @ 15:57:38
URL: http://suckanelf.blogg.se/
Postat av: Josse

Kastrera henne inte, tänk på de fina kattungarna!!!!!

2009-01-22 @ 11:50:48
Postat av: Carro

Josse:

Ja, jag har också tänkt tanken, så jag ska överväga det ännu en gång :)

2009-01-22 @ 21:48:15
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0