Antioxidanter


Efter en timmes promenad med nina och valdis (ninas syrra karin och hennes sambo christinans hund) sitter jag nu här nyduschad med en varm kopp grönt te i handen och myser i min rosa morgonrock :) Jag har även hunnit kasta i mig ett glas antioxidanter, välbehövt nu när kräksjuka och influensa går. Jag har tänt ljus i de nya ljuslyktorna jag köpte idag. Det enda som fattas nu är nichlas som jag så gärna skule vilja mysa med. Han är såklart på jobbet och kommer inte hem förrän sent.


De nya ljuslykorna.
Köpt på blåklinten för 100 kr!

Antioxidanter, äpple och grönt te, SMASKENS!





Kommentarer
Postat av: Natha

Riktigt snyggt och mysigt :)

2009-01-27 @ 14:47:34
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0