Lördag Uppdatering


Igår var jag, nichlas, sanne och alek iväg på Viksjöfors revyn på Torsbergsgymnasiet. Tyvärr vill jag säga, men föreställningen var inte alls så bra som jag trodde den skulle vara. Plus att ljudet krånglade gjorde den ännu sämre. Måste säga att fjolårets revy var mycket bättre!

Kvällen spenderades med lina och wii. Sedan åkte vi hem till Martin och Rebecka för att spela "Med andra ord" tillsammans med jessika, johan, martin, rebecka och elin. Super trevlig kväll och väldigt lugn och skön.
Lina blev min sovkompis men nu har hon åkt hem till sitt igen.

Imorgon är det 2 veckor kvar på jobbet sen så får jag gå min egna väg. Men lugn ni bara! Jag har mina planer och de är så braa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0