En dag fattigare på jobb


När man just fått vetat att man blivit uppsagd pga. arbetsbrist så får man första dagen när man kommer tillbaka lära sig något helt nytt (?) Är det normalt? Jag menar då är det väl lika bra att skita i det nya och avsluta det gammla. Men inte på PL-Glas. Men jag tackar ju så gärna emot det, att lära mig nya saker. För varje liten detalj man lär sig får jag med mig en till merit till nästkomande jobb :) Och vad vet man, det kanske till och med återanställer mig när företaget har utökas i produktion. Det är bara mina spekulationer. Men jag tyckte annars att det var konstigt att jag fick lära mig något nytt när jag bara har 2 veckor kvar att arbeta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0