VÅGA VARA EGEN 2009


För två år sedan startade jag och fem tjejer till i min dåvarande klass (EI3 på voxnadalens gymnasium) företaget GuldGåvan UF via Ung Företagsamhet. Vår affärsidé var att vi skulle sälja jul- och presentkorgar runt om i bygden. Perioden som egen företagare är en av den roligaste tiden genom skolåren då man fick chansen att testa på att leda ett företag från start till avveckling.



Idag är det dags igen. Den årliga Mässan i Ung Förtegasamhet hålls idag i Dina Arena här i Edsbyn. Mellan kl. 12.00-18.00. Deras programblad hittar du här. Du kan även besöka deras egna hemsida här. Jag ska ner och kolla efter att jag slutat jobbat, vilket är alles nu!


Trevlig Helg allesammans! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0