Stockholm i tre dagar


Imorgon eftermiddag åker jag, lina, josse och emelie från byn för att inta Sthlm med storm och möta upp Nina och Matilda! Vi ska nämligen på Möhippa på Måndag. Ja en måndag kanske låter dumt, men det var egentligen tänkt att vi skulle ha haft den nu i lördags, men de planerna krossades när den blivande bruden inte fick ledigt från jobbet. Därför Möhippa på en måndag. Hur dagen kommer att gå till redovisar jag i bilder, på tisdag när vi kommer hem :) Jag tar med mig datorn och internet till Sthlm, så jag kan försöka håller er uppdaterad under tiden :)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad du är duktig på att blogga. Man hinner knappt med och läsa :). Vad himla roligt vi ska ha :).



Hon (möhipps bruttan) brukar inte vara in hit och läsa då? Fast hon sitter säkert aldrig vid datorn.



Vi ses snart



//Emelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0